کلهر: پرسپولیس با همین مدل بازی هم یک پای قهرمانی است

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فت فتو در مورد بازی دیشب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای پرسپولیس بود. تیم مس هم منسجم و خوب بود و حتی نیمه دوم چند موقعیت خوب هم داشت. همینکه پرسپولیس از همان ابتدای بازی به فکر پرسینگ است اتفاق خوبی […]

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فت فتو در مورد بازی دیشب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای پرسپولیس بود. تیم مس هم منسجم و خوب بود و حتی نیمه دوم چند موقعیت خوب هم داشت. همینکه پرسپولیس از همان ابتدای بازی به فکر پرسینگ است اتفاق خوبی است.

وی افزود: تیمی که می خواهد قهرمان شود در بازی ها نباید گل بخورد و از گلش هم باید محافظت بکند. کاری که پرسپولیس دیشب انجام داد. من به یحیی بابت این بازی نمره خوبی می دهم. چون توانست سه امتیاز را بگیرد. این برای روحیه تیم هم خوب است.

این پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من نباید به شکل بازی این تیم ایراد وارد کرد. این تیم نسبت به سال گذشته از درون دروازه تا خط حمله خودش را تقویت کرده و مهره ها حتی در نیمکت هم قوی هستند و به نظرم پرسپولیس با همین بازی و با همین روند یک پای قهرمانی است.

کلهر ادامه داد: این را فراموش نکنیم که مس رفسنجان تا اینجا نباخته بود که نشان می دهد تیم سختی بودند. دیشب سعید صادقی بازی خیلی خوبی انجام داد. فکر میکنم در کنار لوکادیا بازیکنی مثل شیخ دیاباته قرار گیرد خط حمله خیلی بهتر هم شود و کارآیی تیم بالاتر هم برود.

وی خاطرنشان کرد: امسال تیم های مدعی دیگر هم در نتایجشان ثبات ندارند و همه تیم ها کار سختی دارند. اتفاقا همین لیگ را پویاتر می کند. تعطیلی های لیگ به تیم ها لطمه می زند و باعث می شود روند خوبشان متوقف شود. من حتی معتقدم سازمان لیگ می توانست هفته دوازدهم را هم برگزار کند که این کار را نکرد.

انتهای پیام/




کلهر: پرسپولیس با همین مدل بازی هم یک پای قهرمانی است

منبع:آنـــا
? کلهر: پرسپولیس با همین مدل بازی هم یک پای قهرمانی است