کلنگ پروژه احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر قلعه گنج بر زمین زده شد

صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک امام جمعه، احمدی شهردار و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری، کلنگ احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر قلعه گنج بر زمین زده شد. به گزارش خبرنگار “فت فتو” از قلعه گنج احمدی در این مراسم بیان کرد: پروژه احداث بلوار حضرت آیت الله […]

صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک امام جمعه، احمدی شهردار و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری، کلنگ احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر قلعه گنج بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” از قلعه گنج احمدی در این مراسم بیان کرد: پروژه احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای، به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲۴ متر و مجموع مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع در جهت خدمات رسانی به مردم است.

 احمدی افزود: این پروژه شامل زیرسازی ،جدول گذاری، آسفالت، فضای سبز و روشنایی است. که در مرحله اول شامل زیرسازی و آسفالت می باشد.

و در پایان عنوان کرد : امید است عملیات اجرایی این پروژه در مدت ۴۵ روز تکمیل و به بهره برداری برسد.

امام جمعه شهرستان نیز در این‌مراسم ضمن خداقوت به پرسنل شهرداری، از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر که با دیدگاه باز و با رویکرد توسعه و توازن و عدالت محور در همه محلات شهر فعالیت دارند قدردانی کرد .

حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک در پایان بیان داشت: یکی از جاهایی که نیاز به کار اساسی داشت ورودی شهر است که چشم شهر است و با توجه به نام گذاری این بلوار بنام حضرت آیت الله خامنه ای، انشاءالله آغازی باشد بر توسعه هرچه بیشتر و عمران آبادانی شهر قلعه گنج.

انتهای پیام/ کلات گنج
 




کلنگ پروژه احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر قلعه گنج بر زمین زده شد

منبع:آرمـان
? کلنگ پروژه احداث بلوار حضرت آیت الله خامنه ای شهر قلعه گنج بر زمین زده شد