کلنگ مدرسه ۲۴ کلاسه در شرف آباد بر زمین خورد

کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد. طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد. […]

کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.

رضا رضایی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس طی چند سال اخیر در استان  کرمان به همت خیران احداث شده است. 

او  می گوید:۱۳۰ مدرسه  به همت اتاق بازرگانی با همکاری یک موسسه در استان کرمان ساخته شده است. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته طی ۲ ماه اخیر و براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش، سرانه فضای آموزشی استان کرمان، طی ۳ سال آینده به سرانه میانگین کشوری می‌رسد.

به گفته رضایی تاکنون ۷۶ مدرسه با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کرمان ساخته شده و قرار است این ستاد در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، مدارس جدید را  براساس نیاز احداث کند.

او می گوید:  امروز کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیرساز روستای شرف آباد با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

فت فتو کرمان کرمان




کلنگ مدرسه ۲۴ کلاسه در شرف آباد بر زمین خورد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کلنگ مدرسه ۲۴ کلاسه در شرف آباد بر زمین خورد