کلنگ مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی در کرمان به زمین زده شد

نذیر کرمان/کرمان طی مراسمی با حضور معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور کلنگ احداث مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در کرمان به زمین زده شد. محمود بنی اسد رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان امروز ۲۹ فروردین […]

نذیر کرمان/کرمان طی مراسمی با حضور معاون پیشگیری، تشخیص، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور کلنگ احداث مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در کرمان به زمین زده شد.

محمود بنی اسد رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان امروز ۲۹ فروردین ماه در این مراسم خدمت به دانش آموزان استثنایی را منشاء خیر و برکت دانست و از توجه ویژه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان به مدارس استثنایی تقدیر کرد.

وی با اشاره به ایجاد نهضت مدرسه سازی در استان کرمان توسط خیرین بیان کرد: خیرین در یک سال اخیر در آموزش و پرورش استثنایی نیز مشارکت قابل توجهی داشته اند.

بنی اسد از ارسال تجهیزات کارگاهی مدارس متوسطه حرفه ای و پیش حرفه ای، تجهیزات آموزشی و توانبخشی ویژه مدارس استثنایی در یک سال اخیر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: استانداردسازی و مناسب سازی فضاهای آموزشی و تربیت بدنی مدارس استثنایی از راهبرد های اصلی آموزش و پرورش استان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی با زیربنای ۹۷۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام




کلنگ مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی در کرمان به زمین زده شد

منبع: ایـسنا
? کلنگ مدرسه استثنایی ۱۲ کلاسه شهید ناصر پورشیخعلی در کرمان به زمین زده شد