کلنگ ساخت کارخانه آجر ‌و سفال شهرستان فهرج به زمین زده شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان کلنگ ساخت کارخانه آجر و سفال در شهرستان فهرج به زمین زده شد. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز و با حضور حجت الاسلام غضنفرابادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، […]

با حضور حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان کلنگ ساخت کارخانه آجر و سفال در شهرستان فهرج به زمین زده شد.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز و با حضور حجت الاسلام غضنفرابادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندار، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان، کلنگ کارخانه آجر و سفال شهرستان فهرج در دشت باقریه به زمین زده شد.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج در این رابطه گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود.

وی افزود: پیگیری های لازم برای اعطای تسهیلات به سرمایه گذار نیز توسط اداره صمت شهرستان انجام می شود.

سعیدنیا اضافه کرد: راه اندازی این واحد تولیدی کمک زیادی به کارآفرینی مستقیم و غیرمستقیم شهرستان و رونق ساخت مسکن در شرق استان خواهد کرد.

انتهای پیام/عباسزاده




کلنگ ساخت کارخانه آجر ‌و سفال شهرستان فهرج به زمین زده شد

منبع:آرمـان
? کلنگ ساخت کارخانه آجر ‌و سفال شهرستان فهرج به زمین زده شد