کلنگ اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم در کرمان به زمین زده شد

گروه استان‌ها – با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم در کرمان به زمین زده شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، آیین کلنگ‌زنی اردوگاه دانش آموزی راهیان نور حاج قاسم صبح امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رخشانی […]

گروه استان‌ها – با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم در کرمان به زمین زده شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، آیین کلنگ‌زنی اردوگاه دانش آموزی راهیان نور حاج قاسم صبح امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، زینی‌وند استاندار کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار نظری جانشین سپاه ثارالله استان، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

در این آیین رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک سال جدید اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش در مدت کوتاهی برای سومین بار به استان کرمان سفر کرده که این سفرها برکات خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از کمبودهای استان کرمان، کمبود زیرساخت‌های اقامتی برای زائران حاج قاسم است گفت: بر همین اساس مقرر شد اردوگاه راهیان نور مکتب حاج قاسم در شهر کرمان ساخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه استاندار و نمایندگان مردم کرمان در مجلس همکاری خوبی برای تصویب ساخت این مجموعه در شورای برنامه ریزی استان داشتند افزود: این اردوگاه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار ساخته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش مدرسه ۱۲ کلاسه ” مکتب الرضا(ع)” در کرمان را افتتاح کرد + تصاویر
۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدرسه در حاشیه شهر کرمان اختصاص یافت
سرعت مهاجرت به شهرها عدالت آموزشی و تربیتی را تحت تاثیر قرار داده است

وی با بیان اینکه در این منطقه ۴۵ هکتار دانشگاه فرهنگیان نیز ساخته می شود و یک نیاز مهم برای استان کرمان است گفت: ۲۳۲ شهید معلم و هزار و ۹۰۰ شهید دانش آموز در استان کرمان وجود دارد.

رضایی با بیان اینکه درخواست داریم تمثال مبارک این شهدا در مجموعه اردوگاه جانمایی شود افزود: سپاه ثارالله استان کرمان نیز اعلام آمادگی کرده تا امکانات خود را برای ساخت اردوگاه راهیان نور دانش آموزی در کرمان پای کار بیاورد.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




کلنگ اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم در کرمان به زمین زده شد

منبع: تسنــیم
? کلنگ اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب حاج قاسم در کرمان به زمین زده شد