کلنگ احداث ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرمان به زمین زده شد

فت فتو/کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و عضو کمیسیون آموزش مجلس، کلنگ احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرمان به زمین زده شد. به گزارش فت فتو، یکی از این دو پروژه، مدرسه‌ی شهید حسن فدایی واقع در خیابان سرباز در […]

فت فتو/کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و عضو کمیسیون آموزش مجلس، کلنگ احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرمان به زمین زده شد.

به گزارش فت فتو، یکی از این دو پروژه، مدرسه‌ی شهید حسن فدایی واقع در خیابان سرباز در آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهر کرمان به زمین زده شد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این رابطه گفت: این مدرسه جزو مدارس تخریبی بود که از سال ۱۳۹۰ عملیات تخریب و بازسازی آن بر زمین مانده بود.

وی افزود: نهایتا امسال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، کلنگ احداث ساختمان جدید این مدرسه به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ادامه داد: در حال حاضر از محل اعتبارات سفر، ساخت سه مدرسه‌ ۱۲ کلاسه در شهر کرمان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این مدرسه با زیربنای ۱۳۲۵ متر مربع به صورت اسکلت فلزی در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

هدایتی گفت: همچنین کلنگ احداث مدرسه‌ فاطمه‌الزهرا (سلام الله علیها) واقع در خیابان خرمشهر در آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهر کرمان به زمین زده شد.

وی افزود: این مدرسه نیز از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سفر ریاست جمهوری به استان کرمان ساخته خواهد شد.

هدایتی بیان کرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان با زیربنای آموزشی ۱۳۲۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام




کلنگ احداث ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرمان به زمین زده شد

منبع: ایـسنا
? کلنگ احداث ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرمان به زمین زده شد