کلنگ احداث ۳ مدرسه‌ ۶ کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد

فت فتو/کرمان امروز سوم اسفندماه با حضور چند نفر از خیران، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و رئیس آموزش و پرورش رفسنجان کلنگ احداث سه مدرسه شش کلاسه در این شهرستان به زمین زده شد. به گزارش فت فتو، با حضور خیرین نیک‌اندیش آقایان حاج غلام‌رضا و حاج عباس کرمی‌زاده، […]

فت فتو/کرمان امروز سوم اسفندماه با حضور چند نفر از خیران، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و رئیس آموزش و پرورش رفسنجان کلنگ احداث سه مدرسه شش کلاسه در این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش فت فتو، با حضور خیرین نیک‌اندیش آقایان حاج غلام‌رضا و حاج عباس کرمی‌زاده، کلنگ احداث مدرسه‌ شش کلاسه‌ خیرساز کرمی‌زاده با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و خیرین نیک‌اندیش آقایان کرمی‌زاده، در روستای عباس‌آباد حاجی از توابع شهرستان رفسنجان به زمین زده شد.

این مدرسه با زیربنای آموزشی ۶۷۵ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

گفتنی است: این مدرسه، دومین مدرسه‌ای است که توسط برادران کرمی‌زاده ساخته می‌شود.

همچنین امروز کلنگ احداث دبستان شش کلاسه شهید شاه‌حسینی در رفسنجان به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: این مدرسه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین اعتبار شده و با مساحت آموزشی ۶۱۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

به گزارش فت فتو، همچنین با حضور خیر نیک‌اندیش حاج حسین صفری و مسئولان، کلنگ احداث مدرسه‌ شش کلاسه‌ی خیرساز ولی‌عصر(عج) با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و خیر نیک‌اندیش آقای حاج حسین صفری، در رفسنجان به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم ضمن اشاره به پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، افزود: آقای شفیعی همیشه پی‌گیر فضاهای تخریبی شهرستان رفسنجان بوده‌؛ اگرچه رفسنجان جزو مناطق برخوردار استان است ولی در بحث فضاهای آموزشی مشکلات خاص خودش را دارد.

رضا هدایتی اظهار کرد: اگر خیرین بیایند و حداقل ۳۰ درصد از اعتبار ساخت مدرسه‌ای را تامین کنند، دولت موظف می‌شود باقیمانده‌ اعتبار پروژه را تامین و آن را تکمیل کند.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مدرسه شش کلاسه خیرساز حضرت ولی‌عصر(عج) با ۶۱۰ مترمربع فضای آموزشی به صورت اسکلت بتنی با حصار و محوطه و سرویس بهداشتی و با برآورد اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال ساخته خواهد شد و سعی می‌کنیم این مدرسه با اعتبارات سال ۱۴۰۲، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این‌که تعداد زیادی از فضاهای نیمه‌تمام استان کرمان امسال تکمیل شده‌اند، اعلام کرد: ما در اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال، تقریبا ۱۰۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش داده‌ایم و ان‌شاءالله تا مهر ۱۴۰۲ پروژه‌هایی را که بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته‌اند،  به آموزش و پرورش تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام




کلنگ احداث ۳ مدرسه‌ ۶ کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد

منبع: ایـسنا
? کلنگ احداث ۳ مدرسه‌ ۶ کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد