کلاهبرداری ۹۲ میلیون ریالی با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو

فرمانده نیروی انتظامی رودبار جنوب از شناسایی و دستگیری فردی که با استفاده از تماس با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروند رودباری می‌کرد، خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، ترفندهای مجرمان در کلاهبرداری به صورت مستمر در حال تغییر است و ضرورت دارد آحاد مردم نسبت […]

فرمانده نیروی انتظامی رودبار جنوب از شناسایی و دستگیری فردی که با استفاده از تماس با ترفند برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروند رودباری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، ترفندهای مجرمان در کلاهبرداری به صورت مستمر در حال تغییر است و ضرورت دارد آحاد مردم نسبت به ارتقا اطلاعات و هوشیاری خود اقدام کنند.

 
اخیراً کلاهبرداران سایبری در تماس تلفنی با افراد، موضوع برنده شدن در قرعه کشی‌ها را مطرح کرده و از آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.
 
ناصر کوهستانی فرمانده نیروی انتظامی رودبار جنوب گفت: یک شهروند با مراجعه به پلیس بیان کرد در پی برقراری تماس از سوی یک فرد ناشناس و بیان برنده شدن یک خودروی پراید، این فرد طی چندین مرحله از او پول دریافت کرده؛ اما او بعدا متوجه می شود که این موضوع کاملا کذب و بی اساس بوده است.
 
او افزود: این کلاهبردار در یک مرحله به بهانه تشکیل سند و مدارک و در مرحله دیگر نیز به بهانه امور وکالت و درخواست هزینه پارکینک در مجموع ۹۲ میلیون ریال از این شهروند دریافت می‌کند؛  اما دیگر پاسخگوی تماس‌های بعدی نبوده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: در این رابطه با اقدامات تخصصی پلیس فتا مشخص شد عامل این کلاهبرداری اهل تهران است که به این شیوه از این شهروند با ترفند برنده شدن در قرعه کشی خودرو کلاهبرداری کرده است که در ادامه این متهم شناسایی و دستگیر شد. 
 
شهروندان در صورت مواجهه با موارد مجرمانه می‌توانند موضوع را از طریق ۱۱۰ و یا مراجعه حضوری به پلیس فتا این گونه موضوعات را در میان بگذارند.
 
رودبار جنوب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است.
 
انتهای خبر/پ




کلاهبرداری ۹۲ میلیون ریالی با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو

منبع:آرمـان
? کلاهبرداری ۹۲ میلیون ریالی با شگرد برنده شدن در قرعه‌کشی خودرو