کلاهبرداری میلیاردی با چک‌های سرقتی

باند کلاهبرداری میلیاردی که با دسته چک‌های سرقتی از مردم سو استفاده می‌کرد، منهدم شد. به گزارش فت فتو؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: آبان ماه سال ۹۹ در پی طرح شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو و محتویات داخل این خودرو از قبیل یک دسته چک، چندین مورد کلاهبردای از طریق گردش […]

باند کلاهبرداری میلیاردی که با دسته چک‌های سرقتی از مردم سو استفاده می‌کرد، منهدم شد.

به گزارش فت فتو؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: آبان ماه سال ۹۹ در پی طرح شکایت یک شهروند مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو و محتویات داخل این خودرو از قبیل یک دسته چک، چندین مورد کلاهبردای از طریق گردش چک‌های سرقتی مربوطه صورت گرفت.

سرهنگ مهدی پورامینائی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیس در مورداین پرونده افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد فرد یا افراد کلاهبردار از طریق ۳۷ برگه چک از چک‌های سرقتی، از شهروندان کلاهبرداری کرده اند و در ادامه نیز یک خانم با مراجعه به کلانتری ۱۹ از اغفالش توسط فردی ناشناس با جعل شناسنامه وی و دریافت ۲ جلد دسته چک سفید امضا به بهانه تجارت شکایتی طرح کرد که بررسی‌های بعدی نشان داد این مورد هم بی ارتباط با عاملان کلاهبرداری با چک‌های سرقتی نیست.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس یک باند ۴ نفره مرتبط با این کلاهبرداری‌ها شناسائی و در تحقیقات بعدی متوجه شدیم اعضای این باند آخرین کلاهبرداری خود را در استان خراسان رضوی برای خرید یک دستگاه خودروی لکسوس انجام داده اند که با تلاش پلیس، اعضای این باند که یکی از آن‌ها یک خانم بود طی چند عملیات جداگانه توسط ماموران کلانتری ۱۹ دستگیر شدند.

سرهنگ پورامینائی افزود: در بازجویی‌های تکمیلی مشخص شد این افراد پس از خریدن دسته چک سرقتی اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان در استان‌های کرمان، خراسان رضوی، مازندران و استان مرکزی کرده اند که تحقیقات تکمیلی از این متهمان ادامه دارد.




کلاهبرداری میلیاردی با چک‌های سرقتی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کلاهبرداری میلیاردی با چک‌های سرقتی