کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریال از شهروند کهنوجی با ترفند اخذ ویزا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج گفت: با پیگیری‌های نیروی انتظامی شهرستان کهنوج مبلغ ۲میلیارد و هشتاد میلیون ریال که با آگهی جعلی اخذ ویزا به حساب کلاهبردار واریز شده بود به شاکی بازگشت داده شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان کهنوج علیرضا امیری فرمانده نیروی انتظامی […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج گفت: با پیگیری‌های نیروی انتظامی شهرستان کهنوج مبلغ ۲میلیارد و هشتاد میلیون ریال که با آگهی جعلی اخذ ویزا به حساب کلاهبردار واریز شده بود به شاکی بازگشت داده شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان»به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان کهنوج علیرضا امیری فرمانده نیروی انتظامی کهنوج در این خصوص اظهار داشت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر کلاهبرداری از وی در بستر فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

 
وی گفت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی اخذ ویزا در فضای مجازی، مبلغ ۲ میلیارد و هشتاد ریال به عنوان بیعانه به حساب اعلامی واریز و پس از آن، فرد آگهی کننده تلفن خود از دسترس خارج کرده است.
 
این مسئول انتظامی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس فتا با بررسی مستندات و مدارک موجود و اقدامات تخصصی موفق شدند متهم را که ساکن یکی از استان‌های شمالی کشور بود را شناسایی و مبلغ مورد کلاهبرداری را به حساب شاکی مسترد کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خاطر نشان کرد: عاملان کلاهبرداری و سودجویی در فضای مجازی با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر خواهند شد که در این رابطه بر آموزش شهروندان هم توجه و تاکید زیادی داریم.
 
سرهنگ امیری در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه اغلب کلاهبرداری ها از طریق آگهی‌های جعلی اغوا کننده در فضای مجازی با دریافت بیعانه از شهروندان صورت می‌پذیرد شایسته است شهروندان عزیز با دقت و حساسیت بیشتری نسبت به خریدهای اینترنتی اقدام و از اعتماد نابجا به افراد و پیام‌های اغوا کننده خودداری کنند.

انتهای خبر/م.پ




کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریال از شهروند کهنوجی با ترفند اخذ ویزا

منبع:آرمـان
? کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریال از شهروند کهنوجی با ترفند اخذ ویزا