کلاهبرداری با عنوان مامور قلابی/ توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن غیرمجاز در بم

با بسته اخبار انتظامی امروز همراه سایت فت فتو مرکز کرمان باشید. فت فتو کرمان – با بسته اخبار انتظامی امروز ۱۹ دی ۱۴۰۰ همراه سایت فت فتو مرکز کرمان باشید. کلاهبرداری با عنوان مامور قلابی فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: فردی که با عنوان قلابی افسر پلیس از مردم درخواست واریز وجه برای کمک به […]

با بسته اخبار انتظامی امروز همراه سایت فت فتو مرکز کرمان باشید.

فت فتو کرمان – با بسته اخبار انتظامی امروز ۱۹ دی ۱۴۰۰ همراه سایت فت فتو مرکز کرمان باشید.

کلاهبرداری با عنوان مامور قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: فردی که با عنوان قلابی افسر پلیس از مردم درخواست واریز وجه برای کمک به درمان خود یا دیگران می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: اخیرا تعدادی از شهروندان ضمن تماس با پلیس، شکایت‌های مشابهی در رابطه با فرد کلاهبرداری داشتند که ضمن تماس‌هایی با آنان و معرفی خود به عنوان افسر پلیس راه از آن‌ها خواسته بود، مقداری پول را برای تامین هزینه‌های درمانی به صورت کارتی به یک حساب واریز کنند تا او معادل همان پول را به صورت نقدی از طریق یک سرباز برایشان بفرستد و به این شیوه اعتماد آنان را جلب و مبالغ زیادی را دریافت کرده است.

به گفته سرهنگ خلیلی نژاد در پی این گزارشات، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات اولیه و پی جوئی‌های تخصصی بعدی وارد عمل و موفق شدند این فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار می‌گوید: این متهم در بازجوئی‌های انجام شده به کلاهبرداری از شهروندان با ترفند معرفی خود به عنوان مامور و جلب اعتماد آن‌ها اعتراف کرد و تاکنون ۳۷ فقره شکایت در رابطه با این متهم محرز شده و در دست بررسی است.

او با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس در رابطه با این پرونده و شناسایی دیگر شهروندان اغفال شده گفت: لازم است مردم در مواردی که امکان دارد برخی افراد خود را مامور پلیس یا  کارمند دیگر ادارات و نهاد‌ها معرفی کرده و درخواست‌های نامتعارفی از آن‌ها داشته باشند و به ویژه در مواردی که از آن‌ها درخواست واریز وجه می‌کنند، هوشیار باشند و مراتب را به پلیس گزارش کنند.

توقیف تانکر حامل هیدروکربن غیرمجاز

فرمانده انتظامی بم از توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن غیرمجاز هنگام عبور از محور اصلی شهرستان بم  خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی گفت:  به منظور مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی پلیس راه بم ـ زاهدان یک دستگاه تانکر حامل مشتقات نفتی را برای بررسی متوقف کردند.

به گفته نجفی در بررسی مدارک مربوط به بار این تریلر مشخص شد ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن (بنزین سبک) به صورت غیرمجاز و با بارنامه جعلی بنزین از مرکز استان به مقصد مناطق شرقی برای انتقال به خارج  از کشور بارگیری شده است.

او می‌گوید: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۴ هزار لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۴ هزار و ۶۱۲ انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی‌گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی تحقیقات پلیسی از وجود لوازم خانگی قاچاق و بدون مجوز در یک فروشگاه لوازم خانگی در سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته میر حبیبی ماموران ضمن هماهنگی‌های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صمت استان در بازرسی از این محل، ۴ هزار و ۶۱۲  انواع لوازم خانگی قاچاق  را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن‌ها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم می‌گوید: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

انتهای پیام/ م




کلاهبرداری با عنوان مامور قلابی/ توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن غیرمجاز در بم

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کلاهبرداری با عنوان مامور قلابی/ توقیف تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر هیدروکربن غیرمجاز در بم