کلاهبرداری۹۳۰ میلیونی در پی دریافت لینک جعلی سامانه ثنا

کرمان – رئیس پلیس فتا استان از شناسایی ۲ متهم که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه ثنا اقدام به برداشت غیرمجاز ۹۳۰ میلیون از حساب یک شهروند کرده بودند، خبر داد. سرهنگ محمدرضا رضایی در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی […]

کرمان – رئیس پلیس فتا استان از شناسایی ۲ متهم که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه ثنا اقدام به برداشت غیرمجاز ۹۳۰ میلیون از حساب یک شهروند کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند کلاهبرداران با ارسال لینک جعلی سامانه ثنا از ضعف آگاهی مالباخته سو استفاده و با نصب بدافزار به اطلاعات بانکی او دسترسی و از حساب وی ۹۳۰ میلیون ریال را برداشت کرده اند.

وی افزود: در این راستا با پیگیری‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد این مبلغ صرف خرید اینترنتی شده و در ادامه با تکمیل تحقیقات، هویت متهم شناسایی و این فرد به همراه همدستش در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه پیامک‌های سازمانی و رسمی از سرشماره های معتبر ارسال می‌شوند گفت: کاربران به هیچ عنوان به لینک‌هایی که از طریق سرشماره های ناشناس و شخصی ارسال شده اند مراجعه نکنند و در صورت مواجهه با اینگونه موارد قبل از هر گونه اقدام یا انجام تراکنشی با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

کد خبر ۵۹۲۶۵۶۶




کلاهبرداری۹۳۰ میلیونی در پی دریافت لینک جعلی سامانه ثنا

منبع: مــهر
? کلاهبرداری۹۳۰ میلیونی در پی دریافت لینک جعلی سامانه ثنا