کلاس‌های حضوری دوشنبه در ۶ شهرستان جنوب کرمان تعطیل شد

کرمان – فت فتو – رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق جنوب این استان، آموزش حضوری فردا (دوشنبه) را در مدارس جیرفت، کهنوج و فاریاب، عنبرآباد، منوجان، رودبار و قلعه گنج به سمت کلاس‌های مجازی کشاند. به […]

کرمانفت فتو – رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق جنوب این استان، آموزش حضوری فردا (دوشنبه) را در مدارس جیرفت، کهنوج و فاریاب، عنبرآباد، منوجان، رودبار و قلعه گنج به سمت کلاس‌های مجازی کشاند.

به گزارش شبانگاه یکشنبه فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش های حضوری امروز مدارس در شهرستان های عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب افزود: آموزش در این شهرستان ها امروز از طریق فضای مجازی پیگیری شد.

وی اظهار داشت: کلاس های حضوری مدارس شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبر آباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب نیز فردا به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس برخی از شهرستان های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع رسانی اطلاع رسانی کنند.

باهری بیان کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده‌ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش های حضوری مدارس را فقط از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری کنند.




کلاس‌های حضوری دوشنبه در ۶ شهرستان جنوب کرمان تعطیل شد

منبع: ایرنـا
? کلاس‌های حضوری دوشنبه در ۶ شهرستان جنوب کرمان تعطیل شد