کشورهای مستقلِ موفق مورد هجمه بیگانگان قرار می گیرند/ لزوم نقش آفرینی دانشگاه ها در حل مسائل کشور

حسین اکبری فرد با بیان اینکه مرجعیت علمی را دانشگاه ها دنبال می کنند و بنابراین لازم است که این نهاد به حل مسائل کشور نیز توجه داشته باشد، گفت: با تشکیل شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و فناوری در دانشگاه ها شاهد اقداماتی بودیم که به سمت تولید محصولات فنی حرکت کرده ایم […]

حسین اکبری فرد با بیان اینکه مرجعیت علمی را دانشگاه ها دنبال می کنند و بنابراین لازم است که این نهاد به حل مسائل کشور نیز توجه داشته باشد، گفت: با تشکیل شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و فناوری در دانشگاه ها شاهد اقداماتی بودیم که به سمت تولید محصولات فنی حرکت کرده ایم و دشمنان چشم دیدن این اقدامات را ندارند.

حسین اکبری فرد در گفتگو با فت فتو؛ گفت: همواره جوانان خواسته هایی دارند و می خواهند رشد کنند و به تعالی برسند؛ همچنین در کشورمان جوامع مردمی خواسته هایی دارند که بسیاری از آنها به حق است و این مهم، مطالبه گری جامعه را نشان می دهد که این اقدام خوب است و موجب بهبود عملکردها و فرایندها می شود.

رئیس دانشگاه باهنر کرمان با اشاره اتفاقات اخیر در سطح کشور و اقدامات اغتشاشگران ادامه داد: معمولا کشورهای مستقلی که می خواهند رشد کنند و الگوهای موفقی را به جهانیان معرفی کنند، همواره مورد هجمه رسانه های بیگانه و نقد و هجوم بیگانگان قرار می گیرند که این روزها، رسانه های معاند وارد جریانات شده اند و راهپیمایی رسانه ای را شروع کرده اند.

وی با اشاره به شروع دانشگاه ها و از سرگیری بسیاری از فعالیت ها بعد از گذشت بیش از دو سال عنوان کرد: دانشگاه ها لازم است به مسائل جامعه بیشتر توجه کنند؛ چرا که یکی از رسالت های عمده دانشگاه های امروزی در دنیا به غیر از کادر سازی و تربیت فرزندان، حل مسائل کشور است.

اکبری فرد با بیان اینکه مرجعیت علمی را دانشگاه ها دنبال می کنند و بنابراین لازم است که این نهاد به حل مسائل کشور نیز توجه داشته باشد، تصریح کرد: با تشکیل شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و فناوری در دانشگاه ها شاهد اقداماتی بودیم که به سمت تولید محصولات فنی حرکت کرده ایم و دشمنان چشم دیدن این اقدامات را ندارند.

رئیس دانشگاه باهنر کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق و با تأکید بر اینکه این فعالیت ها بر اساس دِینی است که دانشگاه ها به جامعه و خون شهدا دارند، انجام می شود، ابراز کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال جاری و یا سال آینده، رشد قابل توجهی در اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در عرصه های بین المللی موفقیت های بسیار زیادی به دست آورده است، گفت: ایران اسلامی توانست به عضویت دائم سازمان همکاری های شانگ های این گروه اقتصادی بزرگ در آید و همچنین در عرصه های دیگر با کشورهای متعدد دنیا ارتباط داشته باشد.

اکبری فرد با اشاره به اتفاقات رخ داده در سطح کشور خاطر نشان کرد: دانشگاه ها می توانند اصل مسائل حق را که باعث ارتقا کشور می شود را به جامعه منتقل کنند و البته این مسائل و مطالب باید توسط صاحبان فن بیان شود.

انتهای پیام/م




کشورهای مستقلِ موفق مورد هجمه بیگانگان قرار می گیرند/ لزوم نقش آفرینی دانشگاه ها در حل مسائل کشور

منبع:آرمـان
? کشورهای مستقلِ موفق مورد هجمه بیگانگان قرار می گیرند/ لزوم نقش آفرینی دانشگاه ها در حل مسائل کشور