کشف ۵۶ هزارقلم مواد محترقه در کرمان

۳۱ هزارقلم مواد آتش زا در سیرجان و۲۵ هزار قلم انواع موادمحترقه درکرمان وبم کشف شد. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان سیرجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”سیرجان-بندرعباس از یک اتوبوس ۳۱ هزارو ۲۰۰ قلم انواع مواد محترقه قاچاق در قالب ۶۲۴ بسته را […]

۳۱ هزارقلم مواد آتش زا در سیرجان و۲۵ هزار قلم انواع موادمحترقه درکرمان وبم کشف شد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس پلیس امنیت اقتصادی شهرستان سیرجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”سیرجان-بندرعباس از یک اتوبوس ۳۱ هزارو ۲۰۰ قلم انواع مواد محترقه قاچاق در قالب ۶۲۴ بسته را کشف و یک متهم  رادستگیر  کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان هم با اشاره به تشدید نظارت های پلیس در ایام پایانی سال از کشف ۲۵ هزار و ۷۰۴ قلم انواع موادمحترقه غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی  گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با  کار اطلاعاتی  فقط از یک مغازه در شهر کرمان  ۱۹ هزار و ۸۰۰ قلم مواد محترقه کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر  و به مرجع قضائی معرفی کردند.

بگفته وی درعملیاتی دیگر هنگام کنترل خودروهای عبوری محور”بم-کرمان” در بازرسی از یک اتوبوس نیز ۵ هزار و۹۰۴ عدد  انواع مواد محترقه  کشف و در زمینه یک متهم  دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.




کشف ۵۶ هزارقلم مواد محترقه در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کشف ۵۶ هزارقلم مواد محترقه در کرمان