کشف ۴۹ تن برنج و گندم قاچاق در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی بم از کشف ۲۵ تُن گندم و ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش در مجموع ۱۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی بم هنگام پایش محور بم – […]


فرمانده انتظامی بم از کشف ۲۵ تُن گندم و ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش در مجموع ۱۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی بم هنگام پایش محور بم – زاهدان دو دستگاه تریلر عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از یکی از کامیون‌ها ۲۵ تُن و ۱۲۰ کیلو گندم و در بازرسی از کامیون دیگر نیز ۲۴ تُن برنج فاقد مجوز حمل که به مقصد شرق کشور حمل می‌شدند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مجموع این دو محموله کالای اساسی را ۱۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: پلیس با جدیت با پدیده زیانبار ورود و خروج غیرمجاز کالا برخورد می‌کند که در این رابطه از مردم می‌خواهیم در راستای مقابله با عوامل کاهش زمینه‌های تولید داخلی و اشتغال، موارد و فعالیت‌های غیرمجاز اقتصادی را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

 

 





کشف ۴۹ تن برنج و گندم قاچاق در عملیات پلیس بم

منبع: فــارس
? کشف ۴۹ تن برنج و گندم قاچاق در عملیات پلیس بم