کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در کارگاه کشاورزی

فت فتو/کرمان رئیس پلیس آگاهی رفسنجان از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در یک کارگاه ماشین آلات کشاورزی خبر داد.  سرگرد محمدعلی هلیرودی در تشریح جزئیات خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان، با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی ماینر […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس آگاهی رفسنجان از کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در یک کارگاه ماشین آلات کشاورزی خبر داد. 

سرگرد محمدعلی هلیرودی در تشریح جزئیات خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان، با انجام کار اطلاعاتی از وجود تعدادی ماینر غیر مجاز در یک کارگاه ماشین آلات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: در این رابطه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی رفسنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالاهای کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

انتهای پیام




کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در کارگاه کشاورزی

منبع: ایـسنا
? کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق در کارگاه کشاورزی