کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در کرمان

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر کرمان توسط ماموران کلانتری۱۱ خبر داد. سرهنگ حسن خالقی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۱ پس از یکسری […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر کرمان توسط ماموران کلانتری۱۱ خبر داد.

سرهنگ حسن خالقی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۱ پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی از احتکار مواد غذایی در انبار یکی از عمده فروشی های سطح شهر کرمان آگاهی یافتند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: مأموران  انتظامی پس از هماهنگی قضائی و رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از انبار مورد نظر موفق شدند، ۳۲ هزار و ۲۹۰ کیلو برنج،۲ هزار و ۵۰۰ کیلو نخود ، ۲ هزار کیلو عدس، ۴۵۰ کیلو ماش و۵۲۰ کیلو جو پوست کننده قاچاق را کشف کنند.

وی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر ۱۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده یک متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام




کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف ۱۰ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در کرمان