کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: در این ارتباط بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: در این ارتباط بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مقابله با مخلان امنیت اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرر و زیان شدید کشور و همه اقشار اجتماعی از تبعات ورود کالای قاچاق و خروج غیرمجاز تولیدات داخلی و مواد سوختی از کشور، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی در سرفصل‌های مهم مأموریتی پلیس قرار دارد.

وی بیان کرد: در ارتباط با اجرای این طرح، با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح‌های مقابله با مخلان امنیت اقتصادی اواخر سال مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا شد.

خط و نشان سردار رادان برای قاچاقچیان دریایی؛ ‌روزگار سخت‌تری در انتظارتان است

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: طی مدت اجرای این طرح انواع کالاهای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی کشف و در این راستا بیش از ۵۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۶۸ نفر افراد سودجو و مخل امنیت اقتصادی که زمینه ساز ضرر و زیان شدید به اقتصاد کشور و افزایش معضلاتی همچون بیکاری اقشار اجتماعی هستند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/۵۱۱/




کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? کشف ۷۰ میلیارد کالای قاچاق در استان کرمان