کشف ۵ تن سیم و کابل سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵ تن سیم و کابل سرقتی در بازرسی از یک کارگاه ضایعاتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر به نذیر کرمان گفت: ماموران کلانتری زنگی‌آباد در راستای کشف چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، با انجام […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵ تن سیم و کابل سرقتی در بازرسی از یک کارگاه ضایعاتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر به نذیر کرمان گفت: ماموران کلانتری زنگی‌آباد در راستای کشف چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس کرمان پس از هماهنگی با مقام قضایی، موفق شدند ۲۰۰۰ متر سیم و کابل برق را از این محل کشف و یک مالخر افغان را هم در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ پورامینایی در پایان گفت: این متهم در بازجویی‌های تخصصی با توجه به شواهد و مدارک موجود به خرید تجهیزات برق‌رسانی خرد و کلان از سارقان سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.




کشف ۵ تن سیم و کابل سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتی

منبع:یـزدان کـرمان
? کشف ۵ تن سیم و کابل سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتی