کشف ۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۸۶۵ کیلوگرم تریاک توسط پلیس کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف دو دستگاه تانکر حمل سوخت با کشف ۴۷ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری امروز ۱۷ فروردین ماه در این رابطه گفت: ماموران ‏پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی از ورود دو […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف دو دستگاه تانکر حمل سوخت با کشف ۴۷ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز ۱۷ فروردین ماه در این رابطه گفت: ماموران ‏پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی از ورود دو دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق به حوزه استان کرمان مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران با استقرار چندین ساعته در محور رفسنجان-کرمان هر دو تانکر عبوری را که از استان های مرکزی به مقصد زاهدان در حرکت بودند متوقف و در بازرسی از آن ها در مجموع ۴۷ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل کشف کردند.

ناظری بیان کرد: در ‏این رابطه چهار متهم که قصد انتقال این محموله‌ها را به مناطق مرزی و خروج آن‌ها از کشور را داشتند، دستگیر و ‏تحویل مراجع قضائی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از توقیف سه دستگاه خودرو حامل ۸۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات پایش شبانه روزی یکی از نقاط صعب العبور محور بم-کرمان خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری شهرستان بم با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از مسیرهای تردد قاچاقچیان خرد و کلان موادمخدر را شناسایی و به صورت شبانه روزی این منطقه صعب العبور را تحت رصد و پایش نامحسوس قرار دادند.

وی افزود: ماموران مستقر در این منطقه حوالی سحرگاه متوجه عبور سه دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک از این محدوده کویری شده و پس از اخطار به آن ها هر سه خودرو را طی یک عملیات تعقیب و گریز در چند نقطه دور از هم متوقف کردند اما به سبب کوهستانی بودن محل در دستگیری سرنشینان آن ها توفیقی حاصل نشد.

ناظری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از سه خودروی بر جای مانده در مجموع ۸۶۵ کیلوگرم تریاک کشف و در ادامه با پاکسازی نقطه به نقطه این محدوده کویری دو متهم را دستگیر و طی این عملیات از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به عمق کشور جلوگیری کردند.

انتهای پیام




کشف ۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۸۶۵ کیلوگرم تریاک توسط پلیس کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف ۴۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۸۶۵ کیلوگرم تریاک توسط پلیس کرمان