کشف ۳۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف ۳۶۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شهرستان خبر داد. علی اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان ارزوئیه خبر داد. فرمانده انتظامی ارزوئیه افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق […]



فرمانده انتظامی ارزوئیه از کشف ۳۶۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در شهرستان خبر داد.

علی اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»

از کشف ۳ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

فرمانده انتظامی ارزوئیه افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی دو دستگاه وانت نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از هر خودرو مقدار ۱۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق، مجموعا ۳۶۰۰ لیتر کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را به طور تقریبی ۶۷۶ میلیون ۸۰۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل، تحویل مراجع قضایی و خودرو‌‌ها نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی ارزوئیه با تاکيد برعزم جدی پليس در مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، از شهروندان خواست در‌صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

علی اسفندیاری خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه هم از یک دستگاه خودروی کامیون، پنج تن چوب درخت چنار بدون مجوز کشف و توقیف کردند.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


کشف ۳۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ارزوئیه

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۳۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در ارزوئیه