کشف ۳۳۶ مورد انشعاب غیرمجاز در نرماشیر

مدیر آبفای شهرستان نرماشیر گفت: بیش از ۳۳۶ مورد انشعاب غیر مجاز و آبیاری درختی کشف شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان ” به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان نرماشیر؛ حسین پیدایش گفت: افرادی که انشعاب غیر مجاز و ابیاری درخت انجام و مصرف بی رویه دارند آه و ناله […]

مدیر آبفای شهرستان نرماشیر گفت: بیش از ۳۳۶ مورد انشعاب غیر مجاز و آبیاری درختی کشف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی”نذیر کرمان ” به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان نرماشیر؛ حسین پیدایش گفت: افرادی که انشعاب غیر مجاز و ابیاری درخت انجام و مصرف بی رویه دارند آه و ناله مردم را بدنبال دارند.

 
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با پایش انشعابات آب و بررسی‌های میدانی به عمل آمده ۳۳۶ فقره انشعاب غیرمجاز توسط کمیته انشعابات غیر مجاز و پلیس آب، شناسایی، کشف و جمع آوری و پرونده جهت مراحل قانونی تشکیل شده است.
 
 مدیر آبفای شهرستان نرماشیر ضمن تاکید بر اهمیت شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب، خاطر نشان کرد: استفاده از انشعابات غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق شهروندی، دست درازی به اموال عمومی محسوب شده و خلاف قانون و شرع اسلام است و موجب افت فشار آب شرب و بروز خسارت به شبکه توزیع آب می‌شود.
 
 حسین پیدایش بیان کرد: به همین منظور و در راستای تامین و توزیع آب شرب شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در هفته صرفه جویی از آب در دستور کار این امور قرار گرفته است و طی ۳ ماه اول سال جاری ۳۳۶ مورد برخورد با انشعابات غیرمجاز در منطقه ثبت گردید.
 
پیدایش افزود: با جدیت با افراد متخلف برخورد و هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو انجام نخواهد گرفت و منبعد با جرایم سنگین افراد خلاف کار را نقره داغ خواهیم کرد، گفتنی است انشعابات غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و با قاطعیت با عاملان آن برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/برجی




کشف ۳۳۶ مورد انشعاب غیرمجاز در نرماشیر

منبع:آرمـان
? کشف ۳۳۶ مورد انشعاب غیرمجاز در نرماشیر