کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ویژه پلیس منوجان

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی منوجان از کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد. به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ منوچهر نوری افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی منوجان از کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ۴۸ ساعته مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ منوچهر نوری افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در طرح مبارزه با قاچاق کالا، طرح  مبارزه با قاچاق سوخت به مدت ۴۸ ساعت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، در نقاط مختلف شهرستان منوجان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان منوجان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در مدت اجرای این طرح موفق به توقیف ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و کشف ۳۱ هزار  و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی منوجان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه و ذخایر ملی کشور، برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سوخت، مستمر و ادامه دار خواهد بود و شهروندان نیز می توانند در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.




کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ویژه پلیس منوجان

منبع:ایرنـا
? کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح ویژه پلیس منوجان