کشف ۲۳۲کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۱۸۲کیلو تریاک، ۵۰ کیلو حشیش در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» به‌ نقل از خبرگزاری پلیس حسن بژندی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منوجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر به این […]

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۱۸۲کیلو تریاک، ۵۰ کیلو حشیش در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی «راه‌آرمان» به‌ نقل از خبرگزاری پلیس حسن بژندی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر منوجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر به این شهرستان مطلع و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی چاهشاهی در یکی از محورهای فرعی مستقر شدند.

وی بیان داشت: در این راستا ماموران هنگام پایش نامحسوس این محور یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ را متوقف، در بازرسی از این خودروها مقدار ۱۸۲کیلو تریاک، ۵۰کیلو حشیش کشف و در این رابطه دو نفر متهم را دستگیر و پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای خبر/پ




کشف ۲۳۲کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس منوجان

منبع:آرمـان
? کشف ۲۳۲کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات پلیس منوجان