کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر جاسازی‌شده در رابر

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده، با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سرهنگ داراب قنبری با بیان جزئیات این خبر، گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبنی‌ بر تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر، رسیدگی به موضوع […]

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده، با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، سرهنگ داراب قنبری با بیان جزئیات این خبر، گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبنی‌ بر تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
 وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز،  آن را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان رابر اظهار کرد: در بازرسی‌های دقیق و فنی انجام شده، ۲۰ کیلوگرم تریاک جاسازی از داخل مخزن گاز خودرو کشف شد.
 
 این مقام با بیان اینکه دراین‌خصوص یک قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود و هیچ جای امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر وجود ندارد.
منبع: صبح رابر
 انتهای خبر/ 




کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر جاسازی‌شده در رابر

منبع:آرمـان
? کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر جاسازی‌شده در رابر