کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در کرمان

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۲۰۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک، دستگیری چهار متهم و توقیف ۲ خودرو در عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر افزود: […]

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۲۰۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک، دستگیری چهار متهم و توقیف ۲ خودرو در عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا سوری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله موادمخدر به کرمان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران مواد مخدر به همراه یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های متوالی در شهر کرمان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه مزدا مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه خودرو پژو ۴۰۵ به عنوان راه پاک کن مواد بود، تصریح کرد: در این عملیات چهار قاچاقچی دستگیر و از خودرو مزدا نیز ۲۰۶ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.




کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در کرمان

منبع:ایرنـا
? کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در کرمان