کشف ۱.۵ تن پسته سرقتی در کرمان/ ۱۸ سارق دستگیر شدند

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۱۸ سارق باغات پسته دستگیر و بیش از یک تن و ۵۳۲ کیلو پسته از آنها کشف شد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت […]

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۱۸ سارق باغات پسته دستگیر و بیش از یک تن و ۵۳۲ کیلو پسته از آنها کشف شد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از باغات پسته و شکایت کشاورزان شمال شهر کرمان به پلیس دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت با گشت زنی‌های هدفمند مأموران انتظامی بخش چترود، کلانتری کاظم آباد و زنگی آباد، ۱۸ سارق طی ۱۰ روز گذشته دستگیر و یک تن و ۵۳۲ کیلوگرم پسته سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال از آنان کشف شد.

سرهنگ امینائی با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضائی افزود: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و اطلاعیه‌های منتشر شده به طور ناگهانی و بی خبر، از نگهبان و باغات خود، در ساعات انتهای شب سرکشی کنند تا زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس برای کاهش سرقت بیان داشت: طرح‌های مبارزه با انواع سرقت‌ها با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارند که در این رابطه مردم نیز می‌توانند با گزارش به موقع موارد مشکوک به پلیس، یارگیر ما باشند.

کد خبر ۵۳۰۳۷۹۵




کشف ۱.۵ تن پسته سرقتی در کرمان/ ۱۸ سارق دستگیر شدند

منبع:مــهر
? کشف ۱.۵ تن پسته سرقتی در کرمان/ ۱۸ سارق دستگیر شدند