کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان راور

فرمانده انتظامی راور از کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان راور از توابع شمالی کرمان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان راور؛ فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه وانت حامل ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان […]

فرمانده انتظامی راور از کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان راور از توابع شمالی کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان راور؛ فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه وانت حامل ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

محسن شیخ زاهدی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر راور که هم‌زمان با ۱۳ فروردین به شکل مضاعفی در حال اجرای مأموریت در محورهای اصلی و فرعی شهرستان بودند، هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کرمان راور به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: پس از انتقال این وانت به پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی دقیق از آن چندین بسته تریاک به وزن ۱۸۸ کیلو و ۶۵۰ گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله را با عبور از حوزه شهرستان راور به تهران منتقل ،دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای خبر/ کمساری




کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان راور

منبع:آرمـان
? کشف ۱۸۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان راور