کشف ۱۵۷ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: این میزان کشفیات ۱۸ درصد کل کشفیات مواد مخدر کشور را تشکیل می‌دهد به گزارش فت فتو، سرهنگ علیرضا سوری در نشست خبری با اصحاب رسانه به توقیف دو هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو و ۱۵۱ موتورسیکلت و کشف ۶۳ سلاح در عملیات‌های پلیس مبارزه با […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: این میزان کشفیات ۱۸ درصد کل کشفیات مواد مخدر کشور را تشکیل می‌دهد

به گزارش فت فتو، سرهنگ علیرضا سوری در نشست خبری با اصحاب رسانه به توقیف دو هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو و ۱۵۱ موتورسیکلت و کشف ۶۳ سلاح در عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اشاره کرد و افزود: تا پایان نیمه اسفندماه سال جاری ۱۶۷ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این مطلب که ۱۰ هزار و ۹۴۴ پرونده در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان طی سال جاری تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است، تصریح کرد: در سال جاری تا نیمه اسفندماه ۳۲۹ مورد از اماکن فروش و توزیع مواد مخدر پلمب شده است.
سرهنگ سوری یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سال جاری تاکنون ۳۴ درگیری مسلحانه را در راستای اجرای ماموریت‌های خود انجام داده اند که این تعداد بیش از ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی به تقدیم ۶ شهید به نظام و انقلاب طی سال جاری در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره و بیان کرد: در سال جاری ۱۴ نفر از نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان به درجه جانبازی نائل آمده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مجموع دستگیری‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تا ۱۵ اسفندماه سال جاری را ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر ذکر کرد و ادامه داد: در درگیری‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ۱۳ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر نیز دستگیر شده اند.
سرهنگ سوری به اجرای طرح‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره و افزود: بیش از یک هزار و ۸۴۰ طرح در این رابطه اجرا شده که ۴۷ تن و ۵۷۳ کیلوگرم از کشفیات نتیجه اجرای این طرح‌ها بوده است.
وی به اجرای عملیات‌های مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با سایر استان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۲۲۸ عملیات مشترک با سایر استان‌ها در استان کرمان اجرایی شده که بیش از ۵۳ تن مواد مخدر در این عملیات کشف شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دستگیری و جمع آوری چهار هزار و ۹۵۵ خرده فروش مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر برشمرد و گفت: تا ۱۵ اسفندماه سال جاری چهار هزار و ۸۳۱ معتاد متجاهر نیز توسط این رده تخصصی پلیس در استان کرمان جمع آوری و تحویل مراجع مربوطه شده اند.




کشف ۱۵۷ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کشف ۱۵۷ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان