کشف ۱۴ خودرو سرقتی از استان‌های تهران و یزد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران، یزد و کرمان در عملیات‌های کشف جرائم خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پليس، حمیدرضا میرحبیبی در این زمینه بیان کرد: مأموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به صورت مستمر […]

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران، یزد و کرمان در عملیات‌های کشف جرائم خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پليس، حمیدرضا میرحبیبی در این زمینه بیان کرد: مأموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به صورت مستمر با واکاوی‌های تخصصی وسایل نقلیه نسبت به بررسی اصالت خودرو و موتورسیکلت‌ها اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا طی آذرماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی با به کارگيری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح پارکینگ‌های سطح شهر هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های تهران، یزد و کرمان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به ادامه پیگیری‌ها برای شناسایی مالکان و تحویل این وسایل سرقتی به آن‌ها، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز در دست انجام است.

انتهای خبر/ تاج الدینی




کشف ۱۴ خودرو سرقتی از استان‌های تهران و یزد

منبع:آرمـان
? کشف ۱۴ خودرو سرقتی از استان‌های تهران و یزد