کشف ۱۴خودرو و موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران و یزد در عملیات پلیس آگاهی کرمان 

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف علمی هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران، یزد و کرمان در عملیات‌های تخصصی حوزه کشف جرائم خبر داد.  سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز سوم دی ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به صورت مستمر با […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف علمی هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران، یزد و کرمان در عملیات‌های تخصصی حوزه کشف جرائم خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز سوم دی ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به صورت مستمر با واکاوی‌های تخصصی وسایل نقلیه نسبت به بررسی اصالت خودرو و موتورسیکلت‌ها اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: در این راستا در آذرماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح پارکینگ‌های سطح شهر، هفت دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های تهران، یزد و کرمان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به ادامه پیگیری‌ها برای شناسایی مالکان و تحویل این وسایل سرقتی به آنها افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز در دست انجام است.

انتهای پیام 




کشف ۱۴خودرو و موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران و یزد در عملیات پلیس آگاهی کرمان 

منبع: ایـسنا
? کشف ۱۴خودرو و موتورسیکلت سرقتی از استان‌های تهران و یزد در عملیات پلیس آگاهی کرمان