کشف ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های یک ماهه پلیس انار

فرمانده انتظامی شهرستان‌ انار گفت: طی یک ماه گذشته ۱۲۰ هزار لیتر سوخت‌ قاچاق در محور اصلی این شهرستان کشف و از عبور این محموله‌ها به دیگر نقاط کشور جلوگیری شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از معاونت‌ اجتماعی نیروی‌ انتظامی شهرستان‌ انار؛ صادق نیک‌نفس گفت: طی یک ماه […]

فرمانده انتظامی شهرستان‌ انار گفت: طی یک ماه گذشته ۱۲۰ هزار لیتر سوخت‌ قاچاق در محور اصلی این شهرستان کشف و از عبور این محموله‌ها به دیگر نقاط کشور جلوگیری شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از معاونت‌ اجتماعی نیروی‌ انتظامی شهرستان‌ انار؛ صادق نیک‌نفس گفت: طی یک ماه گذشته ۱۲۰هزار لیتر سوخت‌ قاچاق در محور اصلی این شهرستان کشف و از عبور این محموله‌ها به دیگر نقاط کشور جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان‌ انار ادامه داد: به منظور اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار سه عملیات مشترک را با پلیس اقتصادی‌ استان در محور یزد-انار اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس‌ آگاهی طی یک ماه گذشته در بازرسی از چهار دستگاه تریلر عبوری از این محور ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و چهار قاچاقچی را در این رابطه با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

نیک نفس با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق‌کالا و سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می‌رود.
 




کشف ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های یک ماهه پلیس انار

منبع:آرمـان
? کشف ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های یک ماهه پلیس انار