کشف و پلمپ انبار احتکار فرش در رفسنجان

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: یک انبار احتکار فرش در رفسنجان کشف و پلمب شد. دکتر علی حسینی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال گزارش و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر گرانفروشی و تقلب در فروش از یک واحد انبار فروش فرش و […]

فت فتو/کرمان مدیر روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: یک انبار احتکار فرش در رفسنجان کشف و پلمب شد.

دکتر علی حسینی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال گزارش و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر گرانفروشی و تقلب در فروش از یک واحد انبار فروش فرش و پس از بررسی و تایید بازرسان مبنی بر تخلف انبار مذکور که اقدام به فروش در محل انبار توسط افراد غیر بومی بدون مجوز و با توجه به عدم ثبت در سامانه جامع انبارها، با حضور و اقدام بازرسان اداره صمت و هماهنگی گشت مشترک با حضور نمایندگان اداره اماکن عمومی و آگاهی نیروی انتظامی، اتحادیه فرش ماشینی و بسیج اصناف از محل مذکور بازرسی بعمل آمد.

وی بیان کرد: در این بازدید بیش از ۹۰ تخته فرش احتکار شده به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

حسینی نسب خاطرنشان کرد: در ادامه احراز تخلف و با هماهنگی قاضی پرونده محل مورد نظر پلمپ و پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام




کشف و پلمپ انبار احتکار فرش در رفسنجان

منبع: ایـسنا
? کشف و پلمپ انبار احتکار فرش در رفسنجان