کشف و ضبط ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: موارد مشکوک استخراج از رمز ارز‌های غیرمجاز و یا با گزارش به مرکز اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و یا ۱۱۰  اعلام نمایند. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع ؛ مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر در خصوص […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: موارد مشکوک استخراج از رمز ارز‌های غیرمجاز و یا با گزارش به مرکز اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و یا ۱۱۰  اعلام نمایند.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع ؛ مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر در خصوص کشف رمزارز‌های غیر مجاز گفت: در خواست ما از مشترکین صنعت برق اهالی کرمان و شهرستان‌های تابعه این است که موارد مشکوک استخراج غیرمجاز رمز ارز در نزدیکی منزل یا محل کار خود را از طریق درگاه اینترنتی شکایات توانیر ، بخش مربوط به ثبت رمز ارز غیرمجاز و یا با گزارش به مرکز اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و یا ۱۱۰  اعلام نمایند.

 محمدسلیمانی با هشدار به استفاده‌کنندگان غیرمجاز از این دستگاه‌ها، گفت: هر گونه استفاده غیرمجاز از برق در دستگاه‌های ماینر توسط این شرکت به دقت رصد شده و با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبات در پیک مصرف برق انشعاب متخلف به مدت سه ماه قطع و در صورت تکرار به مدت یکسال امکان قطع انشعاب وجود دارد، ضمن اینکه کلیه هزینه‌های برق مصرفی و نیز خسارات وارده به شبکه برق با قیمت‌های تمام شده انرژی محاسبه و اخذ می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تاکید کرد: تاکنون تعداد ۲۸۰۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در محدوده شرکت توزیع برق شمال استان کرمان کشف و ضبط شده است.

سلیمانی بابیان اینکه استفاده کنندگان غیرمجاز یا افراد متخلف  پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، خاطر نشان کرد: در این روزهای گرم که مصرف برق بدلیل استفاده از سیستم‌های سرمایشی بالا رفته و نیاز به همراهی مردم، مشترکین عزیز برای صرفه‌جویی برق جهت پایداری شبکه و گذر از روزهای اوج بار است، استفاده از دستگاه‌های غیرمجاز و پرمصرف را اجحاف در حق مشترکین و منابع ملی است.

انتهای خبر/ طهماسبی




کشف و ضبط ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان

منبع:آرمـان
? کشف و ضبط ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان