کشف و انهدام کارگاه بزرگ ساخت مشروبات الکلی در شهرستان زرند

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کشف حدود ۲۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و انهدام کارگاه ساخت مشروبات الکلی در شهرستان زرند خبر داد. به گزارش فت فتو، این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به گزارش مردمی و با تلاش عوامل نیروی انتظامی شهرستان،صبح امروز این میزان مشروبات الکلی […]

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از کشف حدود ۲۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و انهدام کارگاه ساخت مشروبات الکلی در شهرستان زرند خبر داد.

به گزارش فت فتو، این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به گزارش مردمی و با تلاش عوامل نیروی انتظامی شهرستان،صبح امروز این میزان مشروبات الکلی دست ساز کشف، بلافاصله متهم دستگیر و کارگاه وی نیز پلمپ گردید . 

 
مدعی العموم ضمن هشدار به تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در سطح شهرستان زرند گفت: مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در بسیاری موارد مرگ و صدمات جسمی جبران ناپذیر برای مصرف کننده را در پی خواهد داشت که فارغ از مجازات مربوط به تولید و توزیع مشروبات الکلی، مجازات صدمه به مصرف کنندگان نیز مشمول مجرمین تولیدکننده و توزیع کننده مشروبات الکلی خواهد شد .
 
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند خطاب به مردم متدین زرند اظهار داشت: ارتکاب بسیاری از جرائم خشن و مخل نظم و امنیت ریشه در مصرف مشروبات الکلی دارد لذا از مردم متدین و عاشق اهل بیت(ع) شهرستان زرند درخواست می شود هر گونه اطلاعات در ارتباط با اماکن تولید و توزیع مشروبات الکلی را فورا به عوامل قضایی و انتظامی گزارش نمایند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




کشف و انهدام کارگاه بزرگ ساخت مشروبات الکلی در شهرستان زرند

منبع:آرمـان
? کشف و انهدام کارگاه بزرگ ساخت مشروبات الکلی در شهرستان زرند