کشف مواد مخدر از کمد دیواری

فرمانده انتظامی منوجان گفت: بیش از ۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر که در کمد دیواری منزلی در منوجان دپو شده بود، کشف شد. سرهنگ منوچهر نوری گفت: با انجام کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و عملیات پلیس شهرستان منوجان، ۱۹۹ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از کمد دیواری منزلی کشف […]

فرمانده انتظامی منوجان گفت: بیش از ۱۹۹ کیلوگرم مواد مخدر که در کمد دیواری منزلی در منوجان دپو شده بود، کشف شد.

سرهنگ منوچهر نوری گفت: با انجام کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و عملیات پلیس شهرستان منوجان، ۱۹۹ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از کمد دیواری منزلی کشف شد.

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در شهرستان منوجان برای انتقال به مکانی دیگر، مطلع و مراتب را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی منوجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منوجان، پس از شناسایی محل مورد نظر و هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل، ۱۸۹ کیلو و ۷۶۰ گرم حشیش و ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را از داخل کمد دیواری کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

به گفته او یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هر گونه حمل، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر است که در این مسیر با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و گزارشات مردمی به صورت شبانه روزی انجام ماموریت می‌کند.

فت فتو کرمان کرمان




کشف مواد مخدر از کمد دیواری

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف مواد مخدر از کمد دیواری