کشف محموله ۱۷ میلیارد تومانی شیشه در بم

نذیر کرمان/کرمان دادستان شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۲۸۶ کیلوگرم به ارزش تقریبی بیش از ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد. بهنام جعفری زاده عصر ۲۳ آبان ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از استان سیستان […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع شیشه به میزان ۲۸۶ کیلوگرم به ارزش تقریبی بیش از ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

بهنام جعفری زاده عصر ۲۳ آبان ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از استان سیستان و بلوچستان به مقصد پایتخت بارگیری کرده بودند که با هوشیاری مأموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

وی افزود: در این رابطه دو متهم دستگیر و یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر توقیف شده است.

دادستان بم گفت: پس از بازرسی از خودروی توقیف شده مشخص شد مواد مخدر به شکل کاملاً ماهرانه‌ای در باک این تریلر کشنده جاسازی شده بود.

وی در خصوص مجازات‌هایی که در قانون در این رابطه پیش‌بینی شده، افزود: با توجه به ماده ۴۵ اصلاحی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که برای حمل بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام را در نظر گرفته و در صورت انجام تحقیقات و احراز علم و اطلاع مرتکب از حمل موادمخدر مکشوفه، شدیدترین مجازات‌ها در انتظار مرتکبین  و سایر همدستان و مالکان این محموله خواهد بود.

انتهای پیام




کشف محموله ۱۷ میلیارد تومانی شیشه در بم

منبع: ایـسنا
? کشف محموله ۱۷ میلیارد تومانی شیشه در بم