کشف محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان

میرحبیبی از کشف ۱۲ و ۴۰۰ عدد باطری کتابی در یک انبار در سطح شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار در سطح شهر کرمان مطلع و موضوع […]

میرحبیبی از کشف ۱۲ و ۴۰۰ عدد باطری کتابی در یک انبار در سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار در سطح شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۲ هزار و۴۰۰ عدد باطری کتابی (۹ وات) و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میر حبیبی در پايان  با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي در جامعه محسوب مي شود كه لازم است با مشارکت عمومی و مبارزه هدفمند با اين پديده، قدم هاي مفيد و موثری را در راستای كاهش اثرات منفي آن در جامعه و حمايت از توليد كنندگان داخلي برداريم.

انتهای پیام/نامجو
 




کشف محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان

منبع:آرمـان
? کشف محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان