کشف خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: خودروی پژو ۴۰۵ که به صورت مسلحانه به سرقت رفته بود، توسط پلیس نرماشیر کشف شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی 《 نذیر کرمان》به نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای که قبلاً در حوزه استحفاظی این شهرستان،  […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: خودروی پژو ۴۰۵ که به صورت مسلحانه به سرقت رفته بود، توسط پلیس نرماشیر کشف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی 《 نذیر کرمان》به نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای که قبلاً در حوزه استحفاظی این شهرستان،  به‌صورت مسلحانه به سرقت رفته بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از یک‌سری کار اطلاعاتی، کشف شد.

وی افزود: خودرو فوق را در یکی از شهرستان‌های هم‌جوار  کشف و  تحویل  مال‌باخته گردید و تلاش برای دستگیری متهمان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان به شهروندان توصیه و بیان کرد: شهروندان، هشدار های پلیس را جدی گرفته و خودروی خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز نمایند.

انتهای خبر / برجی




کشف خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در نرماشیر

منبع:آرمـان
? کشف خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در نرماشیر