کشف جسد دانشجوی گمشده در کوه های سرچشمه رفسنجان

کرمان _ دادستان رفسنجان از کشف جسد دانشجوی گمشده یکی از دانشگاه های این شهرستان در ارتفاعات کوه های سرچشمه وانجام تحقیقات تکمیلی در این رابطه خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا محمدی، دوشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله […]



کرمان _ دادستان رفسنجان از کشف جسد دانشجوی گمشده یکی از دانشگاه های این شهرستان در ارتفاعات کوه های سرچشمه وانجام تحقیقات تکمیلی در این رابطه خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا محمدی، دوشنبه شب به خبرنگاران گفت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضائی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی افزود: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشت بانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان ادامه داد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام و تحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز گردید که نهایتاً با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌ود.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما در حال حاضر دو مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضائی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر ۶۰۸۵۹۳۶


کشف جسد دانشجوی گمشده در کوه های سرچشمه رفسنجان

منبع: مــهر
? کشف جسد دانشجوی گمشده در کوه های سرچشمه رفسنجان