کشف جاساز ۵۲۲ کیلوگرمی تریاک از یک منزل مسکونی در فاریاب

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و کرمان ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک منزل مسکونی در فاریاب کشف شد. به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و کرمان ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک منزل مسکونی در فاریاب کشف شد.

به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی با رصد اطلاعاتی از دپو مقادیر زیادی موادمخدر در شهرستان فاریاب مطلع و موضوع را به پلیس کرمان اطلاع دادند. 

وی ادامه داد: ۲ اکیپ از ماموران عملیات ویژه مواد مخدر استان کرمان و شهرستان فاریاب به محل مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند که در بازرسی از این منزل ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تصریح کرد: پلیس بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کند.




کشف جاساز ۵۲۲ کیلوگرمی تریاک از یک منزل مسکونی در فاریاب

منبع:ایرنـا
? کشف جاساز ۵۲۲ کیلوگرمی تریاک از یک منزل مسکونی در فاریاب