کشف بیش از ۲۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات موفق پلیسی در بافت

محمود بیدشکی از کشف بیش از ۲۹۸ کیلوگرم مواد افیونی در دو عملیات موفق پلیسی در بافت خبر داد. محمود بیدشکی، فرمانده انتظامی بافت در گفتگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: دو دستگاه خودرو در محور بزنجان به ایست مامورین توجه نکرده و به سمت کرمان متواری شده که با تعقیب و مراقبت مامورین […]

محمود بیدشکی از کشف بیش از ۲۹۸ کیلوگرم مواد افیونی در دو عملیات موفق پلیسی در بافت خبر داد.

محمود بیدشکی، فرمانده انتظامی بافت در گفتگو با خبرنگار فت فتو اظهار کرد: دو دستگاه خودرو در محور بزنجان به ایست مامورین توجه نکرده و به سمت کرمان متواری شده که با تعقیب و مراقبت مامورین و اعلام به شهرستان همجوار سرانجام هر دو دستگاه خودرو توقیف در بازرسی از خودرو ۴۰۵ میزان بیش از ۲۹۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف وضبط گردید سرنشین خودرو پژو پارس نیز که مرتبط با وی بوده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیدشکی افزود: در عملیات دیگری مامورین پلیس پس از کسب اطلاع از ورود یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر به حوزه شهرستان با کنترل دقیق محور بزنجان وسیله نقلیه مذکور را توقیف که در بازرسی از داخل آن میزان بیش از ۵ کیلوگرم تریاک کشف وضبط گردید.

رئیس پلیس بافت با بیان اینکه محور های مواصلاتی شهرستان تحت کنترل پلیس می‌باشند تأکید کرد: برخورد با مجرمین و قانون شکنان در دستور کار پلیس قرار دارد و سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ پل ارتباطی بین پلیس و مردم است.
انتهای پیام/ع




کشف بیش از ۲۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات موفق پلیسی در بافت

منبع:آرمـان
? کشف بیش از ۲۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات موفق پلیسی در بافت