کشف بیش از ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سه تریلر حمل سوخت، حامل ۹۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق هنگام عبور از محور اصلی شهربابک توقیف شد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس شهربابک با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سه تریلر حمل سوخت، حامل ۹۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق هنگام عبور از محور اصلی شهربابک توقیف شد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس شهربابک با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از اقدام افرادی در زمینه قاچاق سوخت به صورت باندی از استان‌های مرکزی به مناطق جنوبی و در نهایت خروج آن‌ها از کشور مطلع شدند.
 
 وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس شهربابک با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود سه دستگاه تریلر حمل سوخت به حوزه شهربابک مطلع شدند و با استقرار در محور ترانزیتی شهربابک ـ بندرعباس هر سه دستگاه تانکر را متوقف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از این سه تانکر، ۹۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که از تهران به صورت غیرمجاز بارگیری و به مقصد جنوب و شرق کشور در حال انتقال بودند، کشف شد.
 
 وی بیان کرد: در این رابطه پنج متهم که به صورت باندی در صدد خروج غیرمجاز این محموله‌ها از کشور بودند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/ شهربابک 




کشف بیش از ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک

منبع:آرمـان
? کشف بیش از ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک