کشف بیش از ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف بیش از پنج هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش۸۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش فت فتو،سرهنگ نجفی گفت با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز،در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه واحد […]

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف بیش از پنج هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه به ارزش۸۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فت فتو،سرهنگ نجفی گفت با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز،در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه واحد صنفی در زمینه خرید و فروش مواد محترقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس، ضمن شناسایی واحدهای صنفی مذکور اقدام به بازرسی از آنان کرده و موفق به کشف تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند بیان کرد: ارزش ریالی مواد مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۸۰ میلیون ریال است.

سرهنگ نجفی در پایان از شهروندان خواست در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.




کشف بیش از ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در رفسنجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کشف بیش از ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در رفسنجان