کشف بیش از ۴۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کهنوج

مدیر امور آب و فاضلاب کهنوج از کشف و جمع آوری ۴۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای سال جاری تاکنون در کهنوج خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۳فقره انشعاب به مجاز تبدیل شده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان کهنوج؛  محمد لورگ […]

مدیر امور آب و فاضلاب کهنوج از کشف و جمع آوری ۴۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب از ابتدای سال جاری تاکنون در کهنوج خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۳فقره انشعاب به مجاز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره آب و فاضلاب شهرستان کهنوج؛  محمد لورگ گفت: میزان سرقت آب از طریق انشعاب غیرمجاز به مقدار زیادی است. در همین زمینه اکیپ‌های گشت آب در شهرستان‌  ایجاد شده است و این اکیپ‌ها در راستای توزیع عادلانه آب و جلوگیری از استفاده‌های غیر ضرور و نامتعارف توسط مشترکین و ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف هم فعالیت می‌کنند.

وی شناسایی انشعاب غیر مجاز را نتیجه پیمایش خطوط و شبکه‌های توزیع آب دانست و ادامه داد: انشعاب‌های کشف شده که به‌ طرز ماهرانه‌ای در باغ‌ها  و برخی منازل مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند توسط اکیپ‌های گشت آب کشف شناسایی، و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج با اشاره به بحران خشکسالی و کمبود شدید ذخایر و منابع تامین آب، اقدام افراد در نصب انشعاب غیر مجاز را باعث آلودگی شبکه و هدر رفت و افزایش آب به حساب نیامده دانست که افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای خبر/




کشف بیش از ۴۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کهنوج

منبع:آرمـان
? کشف بیش از ۴۷۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کهنوج