کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ ۷ قاچاقچی دستگیر و ۵ خودرو توقیف شدند

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن  و ۲۲ کیلو تریاک طی ۳ عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”فاریاب” هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای “حرمه” یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده های […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن  و ۲۲ کیلو تریاک طی ۳ عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”فاریاب” هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای “حرمه” یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده های خاکی را متوقف و در بازرسی از این خودرو، ۴۰۳ کیلو تریاک کشف و در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن این خودرو بود نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس استان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت نیز با ردزنی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا در محور جیرفت – دلفارد،  ۳۶۵کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه، گزارشی از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله سنگین تریاک در باغی در محدوده روستای دهسرد دریافت و بلافاصله این مورد را پیگیری کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران ضمن ارتباط مستمر با پلیس استان البرز و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی”دهسرد”مکان دپوی مواد مخدر واقع در یک باغ را شناسایی و با جست و جوی چندین ساعته در این باغ موفق شدند چندین بسته بزرگ تریاک پنهان شده زیر خاک و لا به لای بوته ها را کشف کنند که در این رابطه نگهبان این محموله ها و در ادامه نیز با اقدامات بعدی ماموران، ۴ متهم مرتبط با این محموله در نقاط مختلف دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف و در مجموع ۲۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این باغ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف یک تن و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ متهم طی این ۳ عملیات، بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

انتهای پیام




کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ ۷ قاچاقچی دستگیر و ۵ خودرو توقیف شدند

منبع: ایـسنا
? کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ ۷ قاچاقچی دستگیر و ۵ خودرو توقیف شدند