کشف اجزا بدن قوچ و میش وحشی از منزل متخلف

مأمورین اجرایی شهرستان‌های کرمان و راور در بازرسی دو منزل مسکونی در بخش کوهساران راور موفق به کشف اجزای بدن قوچ و میش وحشی از متخلف شدند. نادر سیدی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: ماموران یگان حفاظت استان با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی متخلف شکار حیوانات وحشی، ضمن انجام هماهنگی با […]

مأمورین اجرایی شهرستان‌های کرمان و راور در بازرسی دو منزل مسکونی در بخش کوهساران راور موفق به کشف اجزای بدن قوچ و میش وحشی از متخلف شدند.

نادر سیدی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: ماموران یگان حفاظت استان با انجام کار اطلاعاتی و شناسایی متخلف شکار حیوانات وحشی، ضمن انجام هماهنگی با مراجع قانونی و اخذ دستور قضایی به همراه مامورین اجرایی شهرستان راور و کرمان، دو منزل متهم را به صورت همزمان مورد بازرسی قرار دادند.

به گفته او در بازرسی یکی از این منازل، اجزای بدن قوچ و میش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی کشف و ضبط شد.

سیدی گفت: این متخلف با دستور مقام قضایی بازداشت و پرونده تخلف به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده یگان حفاظت استان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی مامورین اجرایی در حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی استان، می‌گوید: همه آحاد مردم باید محیط‌بان و همیار طبیعت باشند تا بتوانیم محیط زیست و گونه‌های در خطر انقراض آن را احیا کنیم.

جمع آوری تور‌های زنده گیری پرندگان وحشی در منطقه گشمیران سعید محمودی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان منوجان گفت: مامورین اجرایی شهرستان منوجان با همکاری مامورین یگان حفاظت شهرستان قلعه گنج در منطقه گشمیران موفق به شناسایی و جمع آوری تور‌های زنده گیری پرندگان وحشی شدند. او از مردم درخواست کرد تا در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان با محیط بانان همکاری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




کشف اجزا بدن قوچ و میش وحشی از منزل متخلف

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف اجزا بدن قوچ و میش وحشی از منزل متخلف