کشف اجزای لاشه ۴ رأس حیوان وحشی از نوع کل و بز در شهرستان کرمان‎‎

فت فتو/کرمان جانشین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان گفت: در بازرسی از منزل دو شکارچی متخلف، اجزاء شکار غیرمجاز چهار راس حیوان وحشی از نوع کل، بز، قوچ و میش و همچنین تصاویر شکار چهار راس کل وحشی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد. “مسعود سعید” امروز ۱۱ شهریورماه با اعلام […]

فت فتو/کرمان جانشین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان گفت: در بازرسی از منزل دو شکارچی متخلف، اجزاء شکار غیرمجاز چهار راس حیوان وحشی از نوع کل، بز، قوچ و میش و همچنین تصاویر شکار چهار راس کل وحشی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

“مسعود سعید” امروز ۱۱ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر انجام شکار غیرمجاز در منطقه جوپار شهرستان کرمان، مأمورین یگان حفاظت شهرستان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: محیط بانان پس از شناسایی دو نفر متخلف و اخذ حکم نیابت قضایی، به طور همزمان منزل متخلفین را  مورد تفتیش قرار دادند.

سعید بیان کرد: در جریان این بازرسی اجزاء شکار غیرمجاز چهار راس حیوان وحشی از نوع کل، بز، قوچ و میش و همچنین تصاویر شکار چهار راس کل وحشی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

جانشین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اظهار کرد: متهمین به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام




کشف اجزای لاشه ۴ رأس حیوان وحشی از نوع کل و بز در شهرستان کرمان‎‎

منبع:ایـسنا
? کشف اجزای لاشه ۴ رأس حیوان وحشی از نوع کل و بز در شهرستان کرمان‎‎